2018 FAQ: Často kladené otázky

Q: Nevím, jestli jsem se již registroval nebo potřebuji opravit registrační údaje a tak jsem se registroval podruhé. Nevadí to?

A: Nevadí. Duplicitní registrace mažeme a platí vždy ta poslední.

Q: Jak bude vypadat tričko a v jaké bude barvě?

A: Budeme snad mít nový návrh, bude to bíle tričko s logem použité pro letošní plakát. Pokud máte zájem o toto tričko, tak si jej rezervujte v registraci. Určitě budeme doporodávat i loňské a předloňské červené a černé trička (viz. https://openalt.cz/2016/fotky/big/P1018463.jpg ) Pokud máte zájem o černé nebo červené tričko, tak to v registraci uvádět nemusíte.

Q: Kolik bude tričko nakonec stát?

A: Orientačně bude cena trička mezi 200 - 300 CZK podle výrobních nákladů.

Q: Dá se platit v eurech nebo bitcoinech?

A: Platbu za tričko v eurech zvládneme, ale vrátit budeme moct jenom v korunách. Obědy jsou pouze v korunách, poskytuje je místní menza. Každopádně doporučujeme alespoň nějakou tu korunu mít při sobě, i když nejdůležitější věc a to kafé bude sponzorované vpsFree. Bitcoiny zatím ne, ale dobrý nápad.

Q: Jaké jsou možnosti přenocování v co nejbližším okolí?

A: Náš konferenční hotel je Hotel Vista (http://www.vista-hotel.cz) v pěší vzdálenosti od místa konání (nebo dvě zastávky tramvaje č. 1). Jinak doporučujeme booking.com.

Q: Budou k dispozici i dámská trička?

A: Starší trička máme i dámské. Pro nové trička zatím nevíme.

Q: Bude možné změnit velikost trička na místě? Nejsem si jistý velikostí.

A: Nová trička budeme nabízet přednostně podle registrací. V neděli odpoledne budou všechny zbývající trička k volnému prodeji. Loňské a předloňské bude možné koupit v libovolné velikosti

Q: Musím se registrovat jako přednášející?

A: Není potřeba, veškeré údaje, které potřebujeme již máme k dispozici.

Q: Co je Piklírna?

A: Piklírna je místnost otevřená pro spolupráci. Potřebujete se sejít a v klidu pracovat na nějakém projektu? Pokud máte nějaké temá tak napište na telegram a domluvte se s ostatními přimo tam. Letos to nebudeme nějak významně koordinovat.

Q: Nepřisel mi email s potvrzením registrace.

A: Takový email neposíláme. Při registraci probíhá jen zařazení do mailinglistu ucastnici-openalt. Je tam poměrně velké zpoždění. To, jestli příjde nějaký e-mail, závisí na tom, jestli probíhá nějaká diskuse.

Q: K čemu je mailinglist?

V minulých ročnících konference jsme zjistili, že nejsme schopni sdělit odpovědi na všechny otázky účastníků konference. Opovídání na otázky nám ubírace cenný čas, který můžeme věnovat samotnému obsahu. Ze stejného důvodu vznikl i tento FAQ.

Založením mailinglistu jsme chtěli dosáhnout crowdsourcingu, kdy vám na otázku můžou daleko rychleji odpovědět ostatní účastníci konference, kteří mají například zkušenosti z předchozích ročníků konference. Typickým příkladem byla otázka "Kde se nájíst pokud nechci do menzy", na kterou pořádně ani neznáme odpověď.

Mailinglist je moderovaný a budeme tam sdělovat jenom informace týkající se samotné konference.

Q: Jak se odhlásit z mailinglistu?

Napisete email na adresu sympa@lists.openalt.org s predmetem "unsubscribe openalt-ucastnici" nebo přes webove rozhraní https://lists.openalt.org/

Q: Aké su úlohy dobrovoľníkov?

A: "Hlídání" místností, registrace, rozvěšení programů před jednotlivé místnosti, pomoc s přenesením stolů pro přípravu stánků, pomoc s úklidem po konferenci

Q: Kam mám poslat slidy?

A: https://www.openalt.cz/2018/form_slajdy.php

Q: Proč není k dispozici program na papíře pro přednášející

A: Při počtu účastníků by se potisklo velké množství papíru a muselo by se tisknout dostatečně dopředu. Bohužel papír neumožňuje jednoduché aktualizace a tak může velmi rychle zastarat. Programy na různých místech fakulty dovolují jednoduché patchování.

Pokud máte další dotaz, směřujte ho prosím do mailinglistů (viz kontakt) nebo do Telegram skupiny.